Härlig dag idag! (22+2)

Hejhopp!!

Hoppas ni har haft en superhärlig dag, för det har verkligen jag haft. Så himla undebart väder det har varit! Har legat med Daniella i parken hela dagen och bara läst tidningar och lyssnat på musik och fikat och myst. Imorgon blir det lite mer seriösa saker dock, jag och Mårten ska nämligen på lägenhetsvisningen som jag berättade om förut. Förhoppningsvis ska vi lägga ett bud också :) Är så spänd! Tänk att vi kanske snart är lägenhetsägare... Ska även försöka svara på alla era frågor imorgon. Men nu ska jag och Mårten kolla på lite Scrubs innan vi somnar. Ha en fin fortsatt kväll!!


Image and video hosting by TinyPic
Lillan och jag idag. Älskar dig pluttan! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0