Förlåt!!

Jag har ju inte bloggat på hut länge som helst!! Kan inte mer än be om ursäkt för det!! Jag har varit på Mårtens land några dagar och bara myst runt. Hade ingen dator, och det blev lite impulsigt så jag hann inte blogga och säga till om det innan. Så kan inte mer än säga FÖRLÅT för det.

Kom alldeles nyss hem från ultraljudet i alla fall. GUD VA HÄFTIGT! Jag och Mårten hade pratat mycket om hur vi skulle göra med att ta reda på vad det var för kön på barnet. Vi bestämde oss för att vi ville veta. Gissa vad? EN FLICKA!! Lilla Pluttan!! Vi längtar efter dig och älskar dig redan till månen och tillbaka (och ännu mera!). Men jag måste iväg igen, jag skriver mer om det senare. Och nu lovar jag att jag ska skriva mera och oftare så att ni kan hålla er uppdaterade!!! :D


love you








Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så kul !

2009-08-04 @ 18:49:22
URL: http://loooovisaaa.blogg.se/
Postat av: Sanna

härligt!! mera bilder på magen! (?)

<3

2009-08-04 @ 18:58:31
Postat av: Nadja

Jag håller med! Vi vill se en ung kvinnas gravida mage!! Är den stor nu såhär halvvägs?

2009-08-04 @ 20:40:09
Postat av: Petra Ljunqvist

Åh så trevligt med en liten flicka! Inte funderat på namn än?

2009-08-04 @ 20:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0