Glada nyheter!

Har fått mycket frågor som jag ska svara på ikväll. Kul att ni är frågvisa, dock är det några av frågorna som jag tycker är lite knasiga. Men jag sa inget om att jag inte ville ha knasiga frågor ;) I alla fall. Fortsätt fråga så länge jag säger till :)

Nu ska jag gå till Daniella. Vi har inte träffats på jättelänge, så det ska bli kul. Jag ska äta middag där och sen ska vi se en film. Oj, vad ovanligt att se film?! Haha, men det är så mysigt :) Vi ska hyra en film, kanske blir det någon komedi, som vanligt. Har ni sett Super Bad? Jag tyckte att Danni sa att den var jätterolig, så kanske blir det den? :)

Juste, har glömt att berätta det, men en otroligt kul sak har hänt!! Jag och Mårten ska flytta ihop! På riktigt liksom. Vi ska kolla på en lägenhet och jag tror att vi kommer slå till. Vi har kollat upp allt om den och allt verkar vara perfekt. Det är en trea. Kanske stort till att börja med, men jag tror att det kommer passa oss perfekt. När lillan blir större så behöver hon också ett eget rum.. Med det menar jag inte att vi ska bo där för alltid, men tills vi hittar något nytt såklart! Och när det blir relevant så att säga.

Lägger upp lite kläder som jag har kollat på. Hur söta som helst. Kolla in sidan här du med!!



Kram på er alla, hoppas att ni får en underbar kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0