Godmorgon världen!

Hur är det med alla? Har ni sovit gott? Det har jag, viklet hör till ovanligheterna. Men jag sover nästan alltid bra när jag sover hos Mårten. Vet inte varför, men så är det. Kanske för att han lugnar mig och Lillan? Nej, jag vet inte vad det är, hur som helst så älskar jag honom mest. Min lille plutt! :)
 

Idag ska vi bara vara. Vi ska ut med hans föräldrars båt och mysa. Kanske köper vi glass eller så. Eller nej - vi köper glass. Det är bestämt nu :D Ska klä på mig nu. Men vad ska man ha på sig en sådan här dag? Magen börjar bli stor nu!! Passar typ inte i något längre. Haha, hur ska detta sluta? Det är nästan hälften kvar av min graviditet! Antar att jag tar en klänning eller en tunika. Är det förresten någon som vet om det är farligt att sola magen nu när man är gravid??

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Erica

jag har läst att man ska akta sig i sol, det var nåt med pigmenten! :)

2009-08-06 @ 17:42:45
URL: http://staflinarkkocarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0