Kan inte sova

Tänkte skriva ett kort inlägg. Eller jag får se hur långt/kort det blir. Jag är verkligen inte alls trött. Vet inte vad det är :/ Hur som helst, vad ska man skriva om? Det jag gillar mest? Avskyr mest eller vad? Ska hitta en rolig lista att skriva i tänkte jag ;) Jag gillar sånt. Det är kul att läsa andras och att skriva i egna :)

Har du pojkvän/flickvän? Ja, världens finaste Mårten
Är du kär? Såklart ;) Mårten<3
Hur tidigt stiger du upp? Det är olika,beror på när jag går och lägger mig
Vem/vilka vet mest om dig?  Antagligen Underbaraste (Måsten) Daniella
Gillar du att slåss? Men gud nej. Kan inte ens se på det på film! :S

Har du utländska föräldrar?  Nej
Var har du ont?  Lite i ryggen, annars inte
Är du bra på att måla? Njae. Jag vet inte vad man menar med bra
Vem kramade du senast? Mårten<3
Vad längtar du till? Gissa EN gång? tills den 22 december!! :D
Har du körkort? Nej, har inte börjat övningskör än ;)

Favoritgodis? Choklad och surisar!
Morgon- eller nattmänniska? Ja, det varierar. Jag är nog båda

Har du några homosexuella vänner? Nej

Bio eller promenad? Eftersom att jag är gravid skulle jag nog säga bio, men promenad kan vara jättehärligt det med!
Är du kittlig? Under fötterna och vif sidan av magen.. oupsii

Rädd för insekter? Ja, spindlar är vidriga!!
Anser du att du är stark? Jag har i alla fall ett stark självförtroende


Nej nu ska jag gå och läsa eller något.. Tips på hur man blir trött /somnar?

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Nanna

Jag skulle säga att man ska läsa innan. Då blir jag trött. Eller säkna baklänges från hundra LÅÅÅÅÅNGSAMT! Det brukar funka för mig iaf :)

2009-08-10 @ 14:06:52
Postat av: m

Lägg dig i sängen, släck lampan och lyssna på en hörbok. Då blir man jätte trött och somnar till hörboken. Kan vara jobbigt nästa dag, att hitta vart man var innan man somnade :p



Lycka till med allt!

2009-08-16 @ 15:16:02
URL: http://ettlivdittlivmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0