Namn på ''Lillan''

Vi har suttit och funderat på namn till lillan. Det hade vi gjort innan vi visste vad det skulle bli också, även pojknamn. Men jag skulle vilja veta vad ni tycker där ute. Ni som läser min blogg. Vi vill vara på den säkra sidan och inte ställa in oss helt på att det blir en flicka. Men jag tror nog det. Är i alla fall nästan helt inställd på det!! Åh! jag längtar så!!

Men det jag vill att NI ska göra nu är i alla fall att berätta vad ni tycker om våra namnförslag. Ni får gärna komma med ett förslag själva, vi blir jätteglada för alla förslag!! Så tyck till!!

Flicknamn
Izabelle
Kindra
Meja
Tuva

Pojknamn:
Theodor
Liam
Totte
Odd

Kommentarer
Postat av: Elena

Isabelle är väldigt vackert. Men välj att stava det isabelle och inte iZabelle

2009-08-05 @ 23:35:00
Postat av: Anonym

Izabelle tycker jag att ni ska stava det, för då blir det lite mer speciellt :)



Jag hoppas ni mår bra ? Om du har lust att ge mig din msn så får du gärna.

/lovisa :)

2009-08-06 @ 17:42:51
URL: http://loooovisaaa.blogg.se/
Postat av: pn

Joline är mitt förslag, det är ett jätte fint namn! (tycker jag)



för övrigt tycker jag att izabelle är fint.

Men de andra namnen var väl lite sådär :p



Lycka till med allt! :)

2009-08-08 @ 00:22:46
Postat av: Tindrah

Jag gillade Meja & Odd, hoppas på någon av dom!:)

2009-08-09 @ 21:21:54
Postat av: lycka till!

Izabelle & Kindra

eller Theodor & Liam

de namnen är absout finast :)

2009-08-12 @ 10:49:10
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

tihi min son heter Vincent Teodor

såg att du hade Theodor som ett namn på listan :)

det e verkligen super sött

2009-09-16 @ 12:26:29
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0