Shoppingdag

Image and video hosting by TinyPic

Hallå allihop!! Kan knappt fatta att jag redan haft min lilla flicka i magen i 21 veckor och 3 dagar redan. Känns helt fantastiskt såklart, BF kommer ju bara närmare och närmare... :) Idag har jag och Mårten varit på City Gross för att köpa lite nödvändiga och onödvändiga saker, tihi. Blev lite verktyg och grejer som Mårten skulle ha, och jag kunde såklart inte låta bli den här underbara lilla bodyn på bilden eller mina favorit-graviditets-tidningar. Eller en stooor påse godis... hehe. Hur som helst så är jag jättetrött redan nu, det märks verkligen att man bär omkring på flera extrakilo :) Ska nog lägga på en ansiktsmask och leta fram min Greys Anatomy-box. Blir mysigt! Ha en fin kväll! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

magen börjar bli stor nu!! :D

hur känns det?

2009-08-17 @ 17:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0