Snart tillbaka...

Hej allihop. Är redan inne i min 24e graviditetsvecka, det är värkligen galet vad tiden går fort! 23+6 idag. Anledningarna till att jag inte skrivit på så länge är många, det är så mycket som har hänt under de senaste veckorna, och jag mår inte alls bra just nu. Har hänt flera otroligt jobbiga saker, till största delen inom mitt och Mårtens förhållande. Och det blir ju inte bättre av att vårt älskade lilla barn snart ska födas... får ont i magen bara av att tänka på det, vill inte att hon ska behöva anlända under såna komplicerade och jobbiga förhållanden. Jag vill att hon ska få uppleva lycka och glädje!

Ska berätta allt om jag känner att jag orkar, kan och vill senare, men just nu behöver jag bara få reda ut mitt privatliv så gott det går och försöka ställa till rätta allt som blivit förstört. Vill tacka mina fantastiska vänner Danni och Robin för ert underbara stöd under denna jobbiga period av mitt liv, ni är guld värda!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojdå.

känner inte dig, men jag hoppas att allting ordnar sig <3

2009-09-01 @ 17:19:35
URL: http://ettlivdittlivmittliv.blogg.se/
Postat av: Lilly

Hoppas att det blir bra snart och att du börjar skriva snart igen!

kram

2009-09-03 @ 16:55:58
Postat av: Amanda

Det kommer nog att fixa sig, när jag kom till världen var det bara min mamma som ville ha mig här, Så jag är säker på att din lilla bebis kommer klara sig finfint. :) Jag överlevde med mamma, hoppas det fixar sig för dej o mårten också! Vet hur det kan vara i ett förhållande . Upp och ner hela tiden ! Men efter regn kommer solsken! Kämpa på ! :D <3

2009-11-01 @ 20:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0