Sovdags

Har kollat på film med Mårten. Vi såg filmen ''Yes Man''. Den var bra tyckte jag. En av de bättre filmerna med Jim C. Man skrattade gott några gånger åt skämten. Kan rekommendera den om man vill skratta lite, eller ni vet fnysa till, som det blir när man kollar på en film som är så där lite smårolig.  Ska snart borta tänderna och sen krypa ned under täcket och sova med pojken min. Mårten, som jobbat hela dagen vad jättetrött och ska jag vara ärlig så sover han nog just nu som en stock och går inte att väcka. Gulleplutten min!!  Själv är jag jättepigg! Vet inte vad jag ska göra.. Läsa brukar alltid fungera. Är någon annan än jag vaken nu? Som är pigg fortfarande...?

Kan bjuda på en härlig låt. Brukar kalla den för min och Mårtens låt ;) Lyssnar på den lite då och då och jag får alltid fjärilar i magen när jag hör den. Den passar liksom ihop med oss, även fast inte texten gör det så hör denna variation av låten ihop med vårat förhållande på ett vis. :)



(godnatt)kramar på er!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0