Svininfluensan

Usch, var nyss inne och tittade lite på barntotal.se (superbra sida för alla som är gravida eller redan har barn) och såg en artikel om att gravida löper en fyra gånger större risk att få svininfluensa! Jag är lite nojig av mig när det gäller sånt här, och fick panik när jag läste att fostret kan dö om man drabbas. Herregud!!! Om det skulle hända mig vet jag inte vad jag skulle göra, känns som jag skulle dö själv också. Sitter här och nästan gråter nu, måste vara hormonerna. Får gå och krama Mårten lite och se om det känns bättre. Har fått önskemål om fler magbilder också, så jag ska försöka fixa det idag. :)

Image and video hosting by TinyPic

Gå ut och njut av solskenet nu allihop, själv är jag alldeles för varm för att kunna göra detsamma. Vill bara sticka huvudet i frysten just nu, hehe.

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Nanna

Nej men usch, men oroa dig inte. det kommer nog bli bra! :D

2009-08-10 @ 14:05:52
Postat av: Steffi

Gumman lilla! Hört av många att svininfluensan ofta är som en vanlig influensa så det ska nog bli bra det!

2009-08-11 @ 23:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0