Bebis! 19+0

Image and video hosting by TinyPic
Förlåt att jag inte skrev något mer igår, men jag hade en supermysig grillkväll med några kompisar till mig, och när jag kom hem var jag alldeles för trött. Bortsett från alla myggor så var det i alla fall en helt perfekt kväll.
 
Idag går jag in i vecka tjugo, och det känns så underbart, är halvvägs till förlossningen nu. Du bara växer och växer där inne lilla älskling! Mamma och pappa längtar efter dig! På bilden ser magen lite större ut än vad den egentligen är, vilket jag antar beror på att jag tog bilden ovanifrån och satt lite ihopsjunket. Det blir svårare och svårare att behålla sin hållning ju större magen blir, haha. En sak som blivit större är mina bröst, har gått från en 75B till 75C. Jag gillar det, tihi! Och en viss annan person gör det också - han börjar på M... Nu ska jag och denna M på middag hos mina föräldrar.
Vi hörs!

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0