Frågor och svar!

Har fått en del frågor om min graviditet och annat runt den, så jag tänkte att jag skulle samla alla i ett inlägg för att göra det mer överskådligt. Har du några fler frågor är det bara att skriva dem i en kommentar här under. :)

Hur gammal är din pojkvän?
Min pojkvän (och snart även sambo!) Mårten är tjugo år gammal.

Ååh ser att du har bebis i magen, när ska du ha?

Vår älskade lilla krabat är beräknad till 22 december. Ett liter vinterbarn! Hoppas bara han eller hon inte kommer på julafton, hihi.

Hur långt har du gått nu? :)
Är i nittonde veckan, 18+4 för att vara exakt :) Längtar så himla mycket!

Kör du anonymt eller kommer du visa bilder på dig själv?
Jag kör lite halvanonymt hittills, har lagt ut bilder på magen och så, men har inte visat mitt ansikte än. Kanske gör det någon gång i framtiden, vem vet :)

Tack för alla underbara och stöttande kommentarer, ni är världens bästa läsare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0