Godmorgon!

Hej hopp!!
Det här med att blogga är nytt för mig, men jag ska ge det ett försök. Fuknkar det inte för mig så slutar jag omedelbart. Tänker inte hålla på och blogga bara för att läsare vill det eller för att jag känner att jag måste...

Hur som helst. Idag vaknade vid 10. Jag gick och la mig sent, för att jag fixade med bloggen så länge. Jag kom på det för sent, men ville sätta igång med en gång. :) Hur mår magen då, och krabaten i? Jo, allt mår bra skulle jag nog tro. Jag känner inget konstigt i alla fall. Ska göra ultraljud nästa vecka. Kanske kommer det upp bilder.

FRÅGA:
Ska man ta reda på könet på barnet eller ska det vara en överraskning?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej grattis till bebisen i magen:) ja tog reda på könet och ångrar det inte :D vissa säger ju att det är roligare att se när man föder det va de blir, men känslan att bara få se barnet är ju helt obeskrivligt:D

2009-07-24 @ 17:25:00
Postat av: mia

jag som skrev det där innan :P

2009-07-24 @ 17:25:28
URL: http://miakarolinejohansson.blogg.se/
Postat av: Lindisen

vi tog reda på det när vi väntade dottern. jag va säker på en tjej men kollade för sambons skull =) känns som om den lilla i magen får mer en egen personlighet om man vet könet och inte bara pratar om "den". men den här gången vet jag inte hur vi gör....

2009-07-25 @ 12:12:17
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: Teresa

Jag kollade könet i vecka 27, jag väntar en liten pojke. Har inte ångrat att jag kollade (:

2009-07-25 @ 13:30:35
URL: http://teresamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0