Lista

Sitter här hemma och vilar lite nu på eftermiddagen, har varit i full gång hela dagen med att städa och rensa bort kläder i min garderob. Alltid lika tråkigt, men också alltid lika skönt när det är klart, eller hur!?! :) Hur som helst hittade jag den här listan på en av mina favoritbloggar, så jag tänkte att jag kunde fylla i den när jag ändå sitter här.

Nämn något som gjorde dig glad igår: En liten, liten rörelse i min mage som jag tror kan ha varit lilla älsklingen. Det var lycka! <33
Vad gjorde du kl 08 imorse: Låg och sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Läste lite olika bloggar och tittade på spjälsängar på IKEA.se :)
Det sista du sa högt: "Nu är jag klar!!" Tror jag i alla fall, hihi
Det senaste någon sa till dig: Hejdå gumman
Vad har du druckit idag: Örtte, blutsaft (har järnbrist) och vatten
Vad var det senaste du åt: En kaka... hihi, ooopsie
Vad var det senaste du köpte: Glansspray från Lee Stafford
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Solmoln och lite blåsigt
Godaste glassmaken: Ääääälskar Ben&Jerry's Phish Food, so delicious!!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske inte kärlek, men förälskelse i alla fall :)
Sover du tungt: Jag brukade göra det, men sen jag blev gravid har det varit lite sämre med det där
Drömmer du mardrömmar: Oftast inte, drömmer inte så mycket alls
Trivs du med ditt jobb: Jag pluggar :) Och ja, jag trivs i min skola
Favoritklädsel: Luftiga tunikor i lila nyanser... har typ tio stycken :D
Favoritlåt just nu: Britney's "Radar" går på repeat
Vad ser du om du tittar till höger: Min garderob, en dörr och en byrå
Vad gör dig glad just nu: Mårten och vår lilla älskling i magen
Vad ska du göra härnäst: Sitta här ett tag till, och sen ska jag och Mårten ut på middag :)
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Trött men glad!
Favoritgodis: Choklad och surisar!
Kläder just nu: Lila tunika över ett par superstretchiga leggings, silverhalsband och några silverarmband
Sommarplaner: Resten av sommaren ska jag bara mysa med vänner och Mårten och ta det lungt
Hur många kuddar sover du med: Tre-fyra stycken
Spelar du något instrument: Lite piano, men inte speciellt bra
Morgon eller nattmänniska: Blandning!
Vad är viktigast för dig: Att alla jag älskar håller sig friska
Är du kittlig: Ja!!!
Snarkar du: Inte vad jag vet (A)
Stjärntecken: Skorpion
Äckligaste insekten: Kackerlackor! Uhh
Stökigt eller välstädat: Välstädat!! Men jag hatar att städa, haha
Längtar du mest efter just nu: Min underbaring i magen

Kommentarer
Postat av: mia

Hejsan! Intressant blogg du har du! Man blir ju nyfiken på hur det går för dig! Men en sak: UPPDATEEEEEEEEEEERÂAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-03 @ 18:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0