Sjuk?

Godmorgon, eller vad man säger när klockan är en bit över 12. Jag vaknade sent idag. Men det var skönt att sova ut. En av anledningarna att jag vaknade så sent kan ju vara att jag är gravid (varför det nu skulle vara en anledning) eller så kan det vara att jag är sjuk. Jag har otrolig huvudvärk och jag nyser och hostar och snorar. Jag håller på att bli sjuk. :( Åhh orkar inte med det. Det är ju sommar, och när man kollar på vädret så ska det ändå bli hyfsat väder. Bara jag inte blir sämre än vad jag är nu.

På tisdag så ska jag göra ultraljud. I'm so excited! Höra hjärtljud och allt, det måste vara en helt otrolig känsla! Hihi, den lilla krabaten <3 Vem är du där inne?


http://www.nyteknik.se/multimedia/archive/00026/ultraljus_stor_26510a.jpg

Kram på er!
Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: jenny, - 17 år och gravid ♡

tack :)



lycka till själv med allt! :)

2009-07-26 @ 14:04:29
URL: http://ayotechnology.blogg.se/
Postat av: Elena

Stort grattis till dig! <3

Eftersom bebisen var planernad så undrar jag vad dina föräldrar tyckte om det, alltså att du var 16 år och ville ha en bebis? Stöttade dem dig?

2009-07-27 @ 12:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0