Trött

Hejhopp!

Gud så trött jag är. Jag var med Mårten och Daniella i stan idag. Hittade lite fina saker, men inte mycket som jag passade i. Antingen var det för stort eller för litet. :( Attans mage alltså! Haha, men snart kanske jag kan ha riktiga mammakläder i alla fall. Nu ser jag typ bara tjock ut. Men det gör väl alla i början kan jag tänka mig. VÄX MAGE, VÄX! Väx din lilla älskade krabat där inne!

Image and video hosting by TinyPic
Söt mammablus på H&M. Längtar tills den passar bättre!

Nu ska jag sätta mig och äta. Skriver sen.

Kram
 Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Erica

haha precis de där med att man känner sig tjock känner jag med :D

har gått halva nu men magen har växt något så sjukt långsamt, men de kommer :)

2009-07-25 @ 12:00:00
URL: http://totalcensur.blogg.se/
Postat av: Anonym

De kommer bli en kille :) i can see it

2009-07-26 @ 11:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0