Sexton och gravid.

Ja, jag är gravid. Sexton år, och har ett barn i min mage. Ett barn som växt inom mig i drygt arton veckor.

Ni kanske tror att det här, som alla andra tonårsgraviditeter, var completely oplanerat. Men så är det inte. Jag och min pojkvän Mårten (som jag varit tillsammans med i två och ett halvt år nu), har faktiskt sedan ett år tillbaka planerat detta lilla mirakel. Jag blev gravid för drygt fyra månader sen, och jag ville starta denna blogg för att komma ihåg dessa speciella månader i mitt liv. Jag längtar så mycket efter min lilla krabat, men är samtidigt lite nervös såklart.
Här är mitt liv!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal är din pojkvän?

2009-07-25 @ 13:07:44
Postat av: jeni

Måste bara säga, gud vad gulligt och lycka till verkligen! :)

2009-07-25 @ 20:49:12
URL: http://jeni.devote.se
Postat av: JosefiinPersson

tog de ett år för er verkligen?

2009-08-05 @ 23:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0