Back On Track!

Hej Bloggen, och alla som läser!

JAG ÄR HEMSKT LEDSEN FÖR ATT JAG INTE HAR SKRIVIT PÅ DRYGT 10 VECKOR!!

förlåt mig alla
!!

Men nu hade jag tänkt att jag skulle börja om, ta nya tag. Precis som jag och Mårten har gjort. Allt som verkade så solklart blev "dimmigt" och jag trodde inte att det skulle sluta så som det faktiskt gjorde.. :D Men nu är allt bra och ingen behöver oroa sig mera. Även fast mina läsare har försvunnit så finns det alltid några som har tittat in varje dag ser jag. Kul att se. Ska försöka hålla er alla uppdaterade och ja, bilder kommer på tjockismagen! Hihi, den har blivit ganska stor nu ;)

Under dessa veckor har det hänt mycket. Magen har växt och det är inte alls lång tid kvar nu. Gud vad jag längtar för att få se vad som lever rövare inne i magen min. Hon sparkar som bara den hela dagarna och det är full fart i magen. Full rulle, vad ska det bli av det lilla flickebarnet? Haha, men det är jag bara glad för. Jag vill ju att det ska sparka, istället för att det inte ska kännas något alls. Då kan man ju börja undra...

Mage vecka 32 :)
(fanns inte en bra för v.33)
Bild från : : www.thebabycorner.com

 

Men nu måste jag verkligen sova. Skriver så fort jag kan igen! Jag ska se till att svara på alla frågor ocks. Och lovar att det inte ska dröja 10 veckor igen. Haha, förlåt igen! Men ibland har livet sina dippar..

Puss på alla!!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åå, vad kul att du har börjat blogga igen ! Jag har dig som favorit på min dator och jag har kikat in varje dag :D Jag tycker det är lite kul att du heter Lovisa, det gör jag med.



/lovisa

2009-11-07 @ 09:41:12
URL: http://loooovisaaa.blogg.se/
Postat av: Nelli

vad ska din lilla dotter heta?<3

2009-11-08 @ 23:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0